20 mars 2014

Torsdag. Snart fredag!

Natten gick smärtfritt faktiskt att jobba. Kände mig pigg (om man nu kan säga så om nattjobb...) gårdagens paltkome-tupplur gjorde nog susen!
Pigg även när jag åkte hem. Dock kunde man iget annat göra när snön kräker ner! Bara attt hålla koncentrationen uppe :P o kom i säng sent imorse. Dels blev jag kvar ngn minut längre på jobbet (gör man det frivilligt efter natt har man en Bra anledning) då vi hade skiftbyte med mina gubbar jag förut jobbat med.  Så växla lite ord där innan :P

Vakna vid ett, men ville inte gå upp. Fixa lite på gympans hemsida o såg klart Grey's s.10 avsnitt 13 :) nyss ätit "frukost" o funderar på vad resten av dagen ska spenderas med innan gympa ikväll o sen sista natten innan ledighet.!

Ps. Jag vill finna tid att åka till örebro...

Gröt med fibergavregryn o smoothie till frukost
Gör en Smoothie:
- 1 (mindre) banan
- 1 apelsin
- frysta hallon
- lite vatten
(Vill du ha mer utfyllnad,  ha i lite fibergavregryn också) :)

Snabbt, enkelt o såå gottt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar