19 mars 2014

Onsdag. Lilllördag

Ett dilemma om man skulle kliva upp tidigt, träna o dona, äta lunch o sen passsa på att sova ett tag mitt på dan i samband med paltkoman. Eftersom jag hade möte på kvällen så skulle jag inte hinna sova nåt Innan natttjobb.
Eller
Sova så länge jag bara kunde idag för att få den sömnen då? O sen göra allt som jag skulle göra? (När jah vet att jag får sjukt dåligt samvete av att sova länge)

Alternativ 1 blev det. Klev upp strax innan nio. Gjorde frukost o begav mig till gymmet med J. Mage stod på schemat.
Körde princip samma pass som sist ( då träningsvärken var Brutal efter) men gjorde antingen ngn mer reps eler öka ngn vikt. vi var så effektiva idag så det blev även 20 min löpning på bandet efter :) göött.
Lunch på lunget o sen hem för dusch o krypa i säng medan maten nockade en ;)

Styrelsemöte på kvällen innan jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar