25 mars 2014

Maghelvete

Har en mage som (återigen) inte samarbetar... :/ less jag blir när jag får dessa perioder ibland....

Började igår vid lunch när vi käka renskavsgryta i backen. Gixk ju bra o äta. Mem sen börja jag må illa. Börja tro att jag var mätt bara o fick en illamåendekänsla. Men den känslan satt i sig hela dagen. På kvällen efter badet hade jag ingen ork kvar. Så i duschen kände jag att jg lär gå på toa. Rätt o slätt fick jag lov att kräkas upp vätskan som låg på toppen i magen o mådde snäppet bättre.

Sen har känslan aldrig riktigt gett med sig. När jag vet jag lär äta så är jag inte hungrig, o jag får heller inte i mig speciellt mkt. Jag är liksom Mätt.
Ikväll när jag kommit hem o var på gympan fixk jag sån kramp i magen o var såå hungrig. När jag blir så hungrig mår jag kräkilla.
Laga mat när jag kom hem, tog mig 35 min att få i mig en halv normalportion...
Jag får inte i mig den näring jag behöver och Måste få i mig!! Jag blir tokig, för jag Vill äta men kan inte :S
Ledsen i ögat........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar