16 mars 2014

Lördag

O dag två denna jobbhelg. Inte gick det lättare att kliva upp denna morgon heller... meen, under dagen gick det lättare o var inte alls så trött som jag brukar på fm. .!

Slutade lite tidigare då träning på lugnet var inplanerat redan innan jag fick så kort varsel om att börja jobba. Så kom upp dit lagom till de skulle börja köra. Började med hopp :) dubbla volter, skruvar, dubbel pik fick vi till också :) satan vad brudarna var duktiga!!! Allla!!! Lika rt2 :) man blir såå pepp. Så jag kunde ju inte hålla mig heller, gjorde två st dubbla volter jag med ^^

Matta, oj vilken förbättring alla gjorde. Att R körde flickis-salto som hon inte gjort på nästan två år!! O handvolt-frivolt!! Grymt.  Alla gjorde bra förbättringar här också.  Även fick vi handvolt-dubbel volt och även flickis-dubbel salto :-D Pepp tjejer!!!

Blev ett tränigspass på gymmet efter tjejernas träning. Back-attack och axlar :) mumma idag? Nja. Slut i kroppen ^^
Sen hem för en kväll med familjen o äta kålspudding. Mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar