5 mars 2014

Sjuk tillvaro

Har jag sagt att de bara visar skit på tvn på dagarna? Tja i och för sig är det inte mkt bättre på kvällen.... 

dag 2 med feber. Legat i soffan hela dagen. Svettats, frysit om vartannat. Samtidigt som jag legat däckad ena stunden o sedan plötsligt varit sjuukt rastlös! Gått igenom några avsnitt av Big bang theory s.4. O även fixat filmer till helgen. Nu kikar jag på Narnia, häxan o lejonet i brist på annat.  Lär ta o packa inför skotertripen till Hede också. Gör det snart..

som ett brev på posten idag så kom grannen med en halv flaska whiskey.! Så jag kan påskynda tillfriskningen lite. fick mig en fulwhiskey, men vad gör det? Jag utvärderar väl inte smaken iaf så :P även micke kom förbi med skvätt som jag drog i mig direkt! 
Nu lite mer mirakelte (apelsin, citron, ingefära o honung)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar