21 mars 2014

it's friday

Kom i säng vid sju-tiden på fre-morgon när jag jobbt sista natten! dags för ledig period i5 dagar :) Jonas kom hit o hoppa på mig vid elva-tiden på beställning så jag lättare skulle ta mig upp o ta tag i dagen :) han hjälpte mig attt göra en "snabbstädning" av bilen då jag skulle låna ut den idag o skjutsa mig sedan, när jag droppat av bilen, till björsberg för att ta en promenix med nelly och erik i blåst :) myspys!


Sen blev det en vända till stan, käka lunch med Jonas och sedan hem till frisören och fixa håret. blev lite ljusare än jag tänkte mig.. vet ej, har lite svårt att bestämma mig om jag blev helt nöjd(?).. måste vänja in mig ngn dag tror jag........ o medan maria satt i stolen var det jag som lekte med sötaste O. Hihi. bilden nedan så kör vi bil ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar