25 mars 2014

Åre baby!

Blev lite spontant att åka upp till Åre i 2 dar med Grabbarna Grus, J & J.
Åkte klockan fyra måndag morgon. Var i slalombacken jag o Jonääs vid halv tio-tio för en Heldags åk!!! Blåste, snöa, snöa isregn och hade strålande sol ibland!! Gött väder.

Rödrosiga kinder när vi kom hem till lägenheten vi hyrt för natten, o heeelt slut i kroppen. Jäklar vad det tar om man åker på hela tiden! Eftersom vi bara hade måndagen o åka så ville vi åka aå mkt vi bara hann :P Jag o kjonas tog med badkläder o bada bastu o bubbelpool på kvällen innan mat på Tott o en öl. Sen bums i säng!!

Tisdagen började med att jag vakna vid kl sex o tyckte klockan gick för sakta, somna om till kvart i sju o ville/kunde inte somna om! Eftersom jag dela rum med Jonääs så fick han allt ta o vakna han med. :P en promenad runt i åreby, käka frukostbuffe på fik o sen städa innan utcheckning.
Kika runt i lite butiker, jag köpte nya skidor :-D o Jonas köpte DownHill cykel till sig o blomman som vi lassat allt innan hemfärd. I maj bestämmer jag mig om jag köper DH-cykel också^^  Några x-antal timmar i bil nu och sen börjar vardagliga livet igen med jobb imorrn.

Men bra dagar! Bra ledighet! Kuung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar