11 juni 2013

"Jag är inte rädd för döden. Jag är bara rädd om dig."

Vad gör man när livet tar en Tvär vändning? När man får ett slag i magen och inte vet varken ut eller in. Du vet inte var du ska titta, var du ska ta vägen. Oron, ilskan, rädslan och ovissheten tar över totalt.

Hur går man vidare från där?
Den tvära vändningen var tvär, men denna gång gick det bra. Men kanske inte nästa?
Fick gp igenom min största rädsla i helgen, och jag vägrar helst göra det igen.
Jag vet hur jag blir. Allra reagerar vi på olika sätt. Jag, jag blir mest rädd, arg, vill inte vara med, gör helst allt annat för att slippa vara med för det gör såå oooont invändigt så jag vet inte var jag ska ta vägen! Det verkligen vriiider sig av smärta.
Så hur går man nu vidare?

Har bara en sak att säga. Jag älskar min familj nå så fruktansvärt. Jag vore Ingenting utan dem! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar