17 november 2011

Träningsbiten då?

denna vecka, lr sedan i fredags har träningen stått still egentligen!
"Offra" min egen träning i måndags för att få träffa karl min och sova med och hos han. Sedan ahr jag missat all träning denna vecka egentligen, och jag gör det ända fram tills vi åker till thailand också :/ pga jobb, kurser m.m..

Blev iaf Powerwalks två dagar i rad i helgen som var, på 1-1,5 timme/st. det var skönt. var även ut och gick lite igår med hunden så jag blev svettig. idag blev en lugnare tur med lite kortknäppning. Så något har jag väl gjort, men långt ifrån vad kroppen är van vid. så den är lite "loj" nu istället..
Men för att ta tag i det så tar vi brudar i byn tag i att köra lite styrka iaf ikväll i bystugan i brist på annat ;) det blir nog bra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar