14 november 2011

Great day

Då var räkningar och annat fixat för denna månad!
Även skickat iväg pengar för vunnet köp på Tradera. FYnda en Haglöfs ryggsäck, bavkpacking style. Så nu Äntligen har jag snart en egen. Känns bra.

Gristrött var jag imorse också, sista timmarna på nattjobbet var en pina. och när jag skulle kliva upp i förmiddags trodde jag att jag höll på att gå under av trötthet! Men blev någon timme till sömn innan uppstigning :P Nu sitter jag i Vansbro, eller rättare sagt i Uppsälje hos mannen min. Eftersom att tiden är ´knapp att hinna träffas, tack vare jobb för oss båda, träningar jag annat som uppehåller oss, så passa jag på att åka hit i EM och natten. Sen måste jag tillbkaa hem imorrn på gympaträning med brudarna! 
Han står och lagar mat medan jag tittar på och är vrålhungrig ;) tss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar