1 november 2011

EFIT

Ångest hela förmiddagen över nåt jag egentligen inte visste hur det skulle gå till. Självklart hade jag en HUM om hur det skulle gå till och jag Visste hur satans jobbigt det skulle vara. Ångest över rädslan att misslyckas, men OJ vad överraskad jag blev hur kul det var.

Jag har alltså utfört mitt allra första EFIT pass någonsin.
Bara känslan av att känna den totala utpumpningen man kan få av ett träningspass är oslagbart.
men när man ligger där, inne på sitt fjärde varv i kamp med klockan om att göra så många varv som möjligt under 10 min, ligger där, drar sig fram på golvet, armarna bär inte längre, mjölksyran har kommit som ett brev på posten, hjärnan ropar STOPP, kroppen ropar NEJ, viljan ropar MER !
DET är oslagbart. Underbart.
Kalla mig Konstig, knäpp, dum i huvudet eller vad du vill. men jag ÄLSKAR den känslan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar