6 november 2011

Höstlovsvecka

veckan är nu över!! Veckan av hsötlov för barnen i skolan.
Veckan började med jobb för egen del, när jag väl gick av på onsdagen så åkte jag direkt på eftermiddagen till mannen min för att hinna träffas lite alls och hinna överhuvudtaget vara hemma hos han (vilket sällan hinns med..) innan jag åker till thailand.
Blev att med han ge upp en heldag för att lämna iväg bilen han lånat under racingsäsongen, hinna mysa nåt iaf! och sedan på fredagsmorgon blev det att återigen sätta sig i bilen för att hinna hem till det planerade Höstlovslägret med våra Midisar!

Fredagen tränade vi svårigheter i 4 timmar, åt pizza, godis, läsk, popcorn, gick tipspromenad där de själva var svarsalternativen, lekte Maffia till sent på natten! Lördagsmorgonen var inget egentligen planerat mer än frukost och mys. Vi plockade ihop och sedan lekte vi alla VINKEN i några timmar inanan föräldrarna hämtade sina uppspelta barn! frågan är om de var så uppspelta på kvällen sen? ;) kan då säga att jag själv var totalslut på kvällen och somna i tvsoffan halv tio :P

Två veckor kvar till sista tävlingen för terminen, tre veckor kvar till Thailand!
Däremellan ska det hinnas med att träna ungarna, hinna med någon tränings själv iaf,, jobba en massa!!, och försöka hitta tid till att vårda förhållandet.. När vi pratade idag insåg vi att det inte finns mkt tid överhuvudtaget att hinna ses på 4 veckor innan jag sedan åker iväg 2 veckor..  :'( det hinns liksom inte med mycket alls! Att bortprioritera nåt? som det ser ut nu är det min egen träning som får gå bort.... :/
just nu vet jag inte hur jag ska få ihop livet på ett bra sätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar