9 november 2011

Då var det klart...

Produktionen går alltid ner framåt jul, vilket betyder att sist in får gå hem tidigare och så är då nu fallet för mig och de som började samtidigt som mig. För egen del gör det inte så mkt att nästa period jag jobbar är min sista innan hemgång. Då jag åker två dagar senare till Thailand för två veckor. När jag sen kommer tillbaka skulle jag bara ha jobbat 5 dagar innan julledighet på ca 3 veckor.. Så, för mig gör det inte så mkt. Jag var inställd på det från början. När sedan produktionen ökar igen efter nyår kommer troligen folk få kommma tillbaka igen, förhoppningsvis vi som får gå hem nu. Det brukar alltså ske kring feb-mars. Förhoppningsvis!

Så nu ser jag detta som ledighet/semester. och Jisses vad jag ska njuta av ledig tid och kvalitetstid med vänner och pojkvän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar