22 maj 2014

Torsdagen

Changed plans. Ja jo det blev det som sagt!

Hade tänkt mig ta en långpromenad i solen idag när maria ändå är på praktiken till kl tre.. meen istället blev jag hemma. Sitttandes i soffan. Tänkt länge lägga mig på framsidan av huset i solen. Men då det bara är trappor så har jag dragit mig då jag än inte kan gå op foten alls! Skit. Hade ju varit så mkt öättare om jag iaf kunnat det....
Men så är inte läget o inga kryckor nära till hands.. suck. Men nu har jag ätit lunch o sitter på balkongen o väntar på att solen helt ska runda huset  :)

Riktigt fin dag idag. Varmt satan. Glad att det är rätt mkt moln ändå. Tycker lite synd om de på VårRuset ikväll.glöm inte dricka vatten alla!!

Nu sitter jag på balllen tills maria kommer hem. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar