21 maj 2014

Ändrade planer..

Hmm. Ja ibland blir det ju inte som man tänkt sig.. dagens planrr jag skrev om i förra inlägget ändrades redan direkt jag publicerat det.

När jag byttom för cykling så skulle maria komma hem en timme innan seminarium. Så jag bytte väl kläder så satt vi en liten stund i solen istället o åt luch innan hon skullle till universitetet o jag ut o cykla. Väl ute i mtb-spåret som var rät hyfsat så fungera ju inte mitt Strava som jag ville o mätte inte hela sträckan osv...
I en stenig uppförsbacke halka jag på pedalen o skar upp ett 2 cm långt jack ssom blev djupt på knölen, insidan vänster foten.

Hmm. Efter 2 tim på akuten o 3 stygn rikare så sitter jag här i marias soffa med smärtor då bedövningen håller på att släppa!
Pizza, choklad, cola o ipren o nu jordgubbar med mjölk!! Det har varit min kväll ^^
Tagit tröstätning till en ny nivå? ;)

Tack lillasyster som tar hand om mig o står ut med mitt gnäll. ♡♡

1 kommentar:

  1. Inga som helst problem, det gör jag så gärna :D ♡

    SvaraRadera