26 maj 2014

Sun/Monday

Seeeg Söndag. Galet seg, trots att man var hemma innan tolv natten till söndag....
Inte ett dugg baki eller så, men bara såå trött och fick verkligen ingenting gjort. Blev inte många knop an man säga.. Men blev en dag i Björsberg med la familia. Jonas o Micke kom förbi på lite kaffe o kaka på fm. sen dusch och städ innan farmor/farfar ,faster och kusiner kom på födelsedagsfika :) alltid trevligt, 
meen som sagt, man blev bra seg av för mkt socker ;) 
så nuu är det tamefn dags att strypa det där intaget (ingen ide att göra det helt för det vet jag att ag inte klarar.) men minska drastiskt iaf!! 
Följde med far min, älskade far, och skjutsa sen in maria till tåget till örebro för att spendera sista två veckorna av plugg denna termin där. lr plugg o plugg, praktik :P seeen kommer hon hem till mig för sommaren! på vägen hem tog vi en anna väg till bjurs, pappa ville uppleva sina Moppe och EPA-tider och bättra på minnet på hur vägen över "Haghed" gick, och det blev perfekt för mig så jag fick veta hur vägen går så jag kan ta den till/från falun!!
Sen bara en ren hemmakväll i lyan för mig själv, med inget alls. sååå skönt!

Måndag, att vakna upp i sitt egna hem. i sin Egen säng, bland sina egna saker är sååå galet underskattat!! Efter att varit på vift i över en vecka var det såå skönt o komma hem. Vädret var gråmulet mest hela dagen och småblåste lite och tempen var väl inte galet hög. och eftersom jag inte kan cykla, promenera eller liknande så unde jag faktiskt ha ro till en lugn hemmadag, där jag bara pysslade, städa/torka golv/tvätta/diska. så nu är yan helt ren och det var så skönt o bara vara! FIxade lunch och mellisar och åt som jag skulle. underbart o kunna känna en sån ro :) (fördelen med att vara hemma en vardag).
En sväng och lyssna på huvudstyrelsemöte en sväng, nachotallrik på korsvägen och sedan bara gjorde kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar