21 maj 2014

From last week

Ett längre uppehåll. Men heller har inte lusten infinnit sig att skriva.
Onsdag fm var jag tillsammans med mågra till från styrelsen o vandrade gymnastikens del av vandringsleden för att röja o markera ut den :) mkt trevlig stund i skogen. Älskar skogen!!!!!!
 Sedan var det em-jobb som vänta. inte mkt mer spännande än så..

Torsdag fm blev det städning/ihopplock, diskning och lite träning hemma i lägenheten. fint väder, men kände att det var enda gången nu jag skulle ha tid att ägna till lägenheten, så så fick det bli. sen em-jobb.

Fredagen kom, och det betydde ledig dag för att ladda upp för natt 1 av 3 denna helg. BLÄÄ!
Meeen, ledig dag och strålande soool <3 underbart. jag tog mig friheten av klipppa gräs på hela gården hemma i björsberg. såå rogivande och underbart att känna nyslaget gräs och känna solen! Mumma. Grillning med familjen är helt underbart. detta får mig att måå!
 
HItta ett vin jag kan dricka också ^^ äntligen!! 
inte mkt för vin annars, men med lite lågprocent kanske 8,5% så går det bra! meen,det var gott :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar