21 maj 2014

fas

Tisdagen, sov i björsberg. det var mysigt. få sova med Nelly, myshunden.
gjorde egentligen inte så mkt. somna på syrrans soffa en vända på fm. myste med lille Erik, skulle ta mig en cykeltur tänkte jag meen vädret var emot omig och det hällregna på bjurs så jag skippa tanken och åkte tillbaka för lunch ibjörsberg och i början av backen upp på berget så var det snustorrt och inte en droppe regn.. hån?

Jaja, jag gråter inte över spilld mjölk.. fick bli lunch och sen en massa skitsnack! Tills vi fick veta om björnen i byn, då vänta vi in syrrans karl och sen tog vi en tur på 4-hjulingarna och åkte runt och leta.. men inte ett spår.. typiskt!
En roadtrip senare till örebro, satt med och hjälpte på fruiståendeträningen och sen sibylllamat innan vi kom hem till maria och fick äta o sova!

IDag då!! nu är jag äntligen i fas i skrivandet. klev upp strax efter sju, åt frukost och sedan for lillsis iväg på sin prakatik. jag sitter fortfarande i soffan... dumt gjort eftersom det är strålande sol och jättevarmt ute!!! Har tittat på "SVETT & ETIKETT" (förövrigt kung-program. Kalle gör det Bra!!) och även kollat o skrattat till "Berg&Meltzer i USA"
Tänkte mig ta en mtb-tur, men gav upp tanken eftersom jag inte hittar ett dugg här :S och blev inte klokare av att söka på google heller. meeen nu har tanken slagit til igen. så blir nog en vända iunna jag ska handla och göra lunch :) en kortare löptur när maria kommer tillbaka och sen lite styrketräning hemma innan planerna att njuta av solen på ballen står på prio-listan!!

så nu tänkte jag klä på mig, leta reda på cykelnyckeln (kanske inte ens blir ngn tur??....) o sen cyklar jag nog dit cykeln tar mig bara. mobilen är laddaad!!! ifall jag villar bort mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar