18 februari 2014

Häälg

Min senaste helg i bilder o lite text.
Fredagen spenderades i Rommes skidbackar med Jooonääääs. FIck även testa på twintips. sjuuukt kul!! o nu börjar jag få lite mer koll på skidorna o bli mer säker känner jag så nu börjar det bli kul på Riktigt att åka :) Sen ha en lite pt i jonas som ger en tips osv är hur bra som hest ;)
Lördagen spenderades i gympahall i Falun, Faluklockan, stod på schemat tävling för vårt lag i RM1-klassen. Svår klass för vårt lags skull, men de fixade det bra o tog hem bronset :) duktiga sååå!!
Efter stack jag o jonas till KFUM-hallen i borlänge o klättrade lite. Bra seg i kroppen var jag, men kul att få klättra lite. 
Söndagen började med att möta upp jonas för ett gympass på Actic. armarna fick känna att de levde ;) sköönt :) sen hem för valpkurs med lilla nelly som var såå duktig :) sen familjemys och få umgås med lillsis som plötsligt blev kvar en natt till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar