19 februari 2014

6 dagar till Halvvasan

Jaha.. Åka halvvasan om 6 dagar.
har precis kommer över känslan att längdskidor är Riktigt jäkla tråkigt! har enbart kört 3,3 mil hittills... Sammanlagt!! börjar få lite smått ångest. o jag vet att jag borde åkt mer innan kanske..
men jag är ingen vidare ensamvarg, helst vill jag ha sällskap när jag gör saker o ting. men aldrig ngn som hört av sig elller verkat som de vill följa med. så har blivit annat istället där jag gjort saker med J istället.

Startnr: 3129
starttid: kl. 9.45

Tankar? Ja, hur ska jag ta mig igenom? har med mig monika o karin i spåret iaf, dock startar de en kvart tidigare! Så jag får ge järnet om jag ska åka ikapp o få sällskap.
Etapp 1 på en Halvklassiker. Givetvis är ju målet att ta sig igenom o ha gjort det. men tanken av tävlingsdjävulen blir man aldrig kvitt med, tanken att man vill ju ha en bra tid också!!
men det jag lär tänka på är att jag är inte själv i spåret, mycket kan hända efter vägen.
men igenom loppet ska jag. får jag hyfsat bra tid så är det en bonus!!

ska bege mig ut nu i spåret, dock är de isiga efter senaste dagarnas väder.. så vi får se hur ålngt det blir. hade tänkt mig 2 mil idag, men jag ska försöka ta mig igenom det bra. måste få mer backar osv än vad pulkaspåret bjuder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar