23 februari 2014

Söndag och slutet på v.8

Efter att kikat på herrarnas sista lopp under detta OS, 5-milen, och i väntan på herrarnas o hockeykronornas OS-final mot Kanada så blev det runt milen i skidspåret i Sörskog. två lugna rundor i pulkaspåret! Eftersom jag dragits med en krånglande hals senaste veckan o kroppen känts seg senaste dagarna så ville jag mest känna på hur kroppen låg till o kände sig. Om den sa tvärNej eller inte. 
Men jag blev ändå glad när jag åkte runt där, dock utan fäste..., men kroppen kändes lite seg eftersom den inte gjort nå värre kraftansträngning senaste dagarna, men det kändes inte jobbigt i bröst eller hals. SÅ lite vila, rikligt med mat och lite huskurer på detta så ska jag nog vara redo för starten på tisdag! (jagvägrarställain)
Efter skidor blev det hundkurs med Nelly. Tjejen gör ju framsteg varje gång. Fortfarande socialt obekväm. men hon lyser av lycka när hon får jobba under kommandon o får jobba med huvudet. Hon älskar det!!

Avsluta kvällen spontant med en middag med Linn o en film. Tidigt i säng för båda. :) 
(Fin ryggbiff med klyftpotatis o grönsaker m bea)

Innan läggdags gick jag inte till bond o tiggde till mig en whiskeyhutt. tog en igår som jag fick av 27an  men denne gång blev det en 50% whiskey! Sjujäklars så stark :S Men nu jäklar om inte halsen får bort lite baciller!! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar