5 februari 2014

Guud jag Måste städa!!

KLev upp i bra tid idag, men hamnade såklart i soffan o kika på datorn osv. Resultat: sen frukost!
Var på fika hos bigsis som fyller år idag o myyste med lille Erik <3 !

Åker hem för att städa, får ett sms men frågan om jag ska vara med ut o åka längdskidor, svar: JA!
Valet stod mellan: Åka skidor nu, i ljuset o med sällskap o skjuta på städningen,. ELLER städa på em där o köra skidor i mörkret, själv. Valet blev enkelt ;)

såååå....
12 km senare så gav vi oss, då  jag känner att jag vill spara kraft till klättringen imorrn i norrtälje :)
Så nu, sitter jag här, i soffan, duschad äten sisådär två timmar efter jag kom hem från turen......  Inte städat ÄN!! Eller JO, slängt ut en soppåse!!!

SKärpning... NU SKA DET STÄDAS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar