10 juli 2014

Varför längtar du så när det går så fort ändå

Denna veckas väder har ju varit helt fantastiskt!
- Mån-tis var jag ledig också. Njutit av solen, familj o gjort lite olika. Köpt nytt fiskespö, Var o hälsa på mormor en sväng, bäbismyst o hökörning är väl ungefär det.

- Ons börja jag jobba igen. Blev en sväng på cykel 24 km på cykeln i eftermiddagsvärmen med jonas. Ett dopp i sjön o sen mat.
- Idag även fm-jobb. Sen hem till la familia, promenad med mot o hundar o barnvagn, bad i sjön :) såå skönt!! T.o.m så jag kan ligga i en stund nu!!! Lyckades byta bort min em-helg på jobbet också!! Så jag får jobba fm istället. Jipppppie!!!

1. Slipper den värsta värmen i fabriken på
em
2.jag har em/kvällar lediga hemma!!! (Som jag värdesätter så enormt)

Lite chillkväll med familjen idag. Så skönt o bara slappna av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar