17 juli 2014

Jag känner mig tom

Det finns de där små tillfällena/händelserna i livet som dyker upp ibland, de där små tillfällena/händelserna som ska komma förändra ditt liv för en tid eller för alltid. De kan förändra dig som person, din livsstil eller/och kanske din livssyn.
Du vet kanske inte om det först o de kanske inte märks förrens långt efter. Men de små tillfällena/händelserna gör ibland ett stoort avtryck i ditt liv.

Ett sånt litet tillfälle uppstod för mig idag. Men denna gång visste jag Direkt att det aldrig kommer bli som förr.
Mitt förtroende, tillit och mkt mkt mer bara försvann. Ungefär som vattnet forsar iväg när dammluckorna plötsligt öppnas.!
Jag har insett att man inte kan lita på vem som helst.även om jag som person vill kunna  så gott om folk så kan man inse att man har fel ibland.

Jag är så aarg, ledsen och besviken och jag Önskar så innerligt att detta tillfälle/händelse aldrig uppstått. Att det funnits förnuft och förstånd.
För mig kommer det aldrig kunna bli som det varit. För mig finns bara tomhet och bara en fråga: Varför??

Värst av allt? Att det finns inga bortförklaringar i världen som skulle kunna göra det bra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar