1 juli 2014

New week

Helgen var grym. Efter jobbet i fredags styrde vi bussen (jag, jonas och micke) till Båstad, där vi hälsade på och fick bo hos Jacob :) Lördag och söndag blev det cykling i Vallåsens BikePark. riktigt rolig och trixig dh-cykling. Sjukt kul och utvecklande :)
PAssa även på att ställa upp i en (amatör)tävling där. ensam tjej som var där och åkte så kom jag iaf i mål under 2 min, vilket var mitt mål. Riktigt trixig och lite halvsvår bana emellanåt. I vanliga fall hade jag nog inte åkt den, men nu fick jag lov. och efter ville jag bara åka ännu mer ;)
HElgen slutade kanske inte så bra för en av oss. då micke krasha i heat 1 och igår visade det sig att det blev gips över knäet, och korsbandets infästning släppt och tagit med en benflisa.. typiskt!!!!!!!!

Gårdagen blev en cykeltur på mtb med hanna på fm innan jobbet. precist lagom tempo, så skön känsla. var helt bombaderad av endorfiner när jag skulle till jobbet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar