9 juli 2014

Helgen v.27

Torsdagen som var (förra veckan) sov jag hos nina o putte i Vansbro för att få sova ngn minut till på fredan. Fredag var det dags för Vansbro Halvsim o del 3 av 4 till en halvklassiker :)
Trodde det skulle vara lite jobbigae men det gick lätt o bra :) med både sockor, vantar o hellång våtdräkt (taaack my!!) så vsr det inga som helst problem att kliva i det 13 gradiga vattnet :) med tanke på att jag aldrig brukar simma så mkt så är jag ok nöjd med tiden, jag gjorde det iaf.
Kvällen hemma bjöd på grill o fiske med vänner. Fiin kväll :)

Lördag begav jag o Jonas oss till järvsö för att lekcykla lite. Hann fyra åk. Sen var jag slut i kropp o jonas blödde näsblod. Så vi tog en tur på JärvZoo istället o kika på djuren :)

Söndag bjöd på mtb-tävlingen Mörksuggejakten i Rättvik. Jag ställde upp i motionsklassen 40 km med hanna. Riktigt rolig tävling o rolig bana :) hamna på plats 13 av 66 i dam motion, rätt nöjd faktiskt. PLUS att jag stanna efter vägen o hjälpte en annan som stupa över styret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar