16 juni 2014

Söndag o avslut på helgen/veckan


Börja med att byta bil med mor o tog sen en kort promenad innan frukost innan jonas kom i plocka upp mig vid åtta. När micke vaknat o cyklarna packade så begav vi oss till Järvsö för lite Downhill-cykling!!
GALET KUL!!!

Har varit lite feg emellanåt men kan nu titulera mig som "En tuff brud"!! (En bana som heter så som jag lärt mig åka o övervunnit några av mina rädslor)
:)
Ja.. vad säger man. BRA cykling, bra flyt, strålande sol (emellanåt), perfekt temp, svettigt. Inte mycket som var fel idag!!!! Som råga på allt var endorfinerna redan igång när jag kom hem, även fast man var slut o trött. Så slängde in en tvätmaskin o sedan blev det att avsluta dan med en 5 km löptur :)
Såå bra helg!

--------------------------

Måndags morgon.....
Skulle vara så duktig o lägga mig igår. Ställde klockan, tanken gick "ok, upp vid kl 5. Ja tio i blir bra!"
Vaknar pigg, börjar med frukost o inser att jag har ju ställt klockan på 05.50 istället för 04.50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hejja mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar