13 juni 2014

Upptäcksfärd

onsdagen kom äntligen och det var dags att kliva av skiftet för lite ledighet i 5 dagar! Mumma.

En lugn dag. Blev lunch och skitsnack i Björsberg :) Gymvända först med lillsis på dagen innan vi åkte till borlänge för att införskaffa mig en våtdräkt! Vansbro Simningen, here I come ;)


kvällningen blev en cykeltur med Jonas, Micke och Per. en emellanåt tuff tur, där vi cykla på uppför. Lite småseg  benen efter söndagens 15 milare, men känslan i kroppen var nog bättre än någonsin! Kändes såå mkt lättare i uppförsbackarna. Satte nytt PB med mtb i svedjelundsbacken utan att känna att jag höll på att dö efter en tredjedel, Nöjd! Blev att åka upp i slalombackarna också för att reka lite cykelleder till DH. väl nere fick per punka, så jag hade "sympati-punka" och fick under tiden en lektion för att lära mig byta däck på egen hand ;) tack micke o jonas för lektionen ;)
Blev middag med boysen efter turen och sen kudden direkt.

Torsdag.
en vända till gymmet med lillsis. välbehövigt för oss båda :) SKönt. blev mage och rygg som fick jobba.

em/kvällen kom jonas och hjälpte mig skruva upp på väggen. åt tacos när maria kom från jobbet och sedan blev det en vända vid nio ut och kika lite bilar av dem som var kvar på Crusingen på byn :) Så kul när hela byn lever upp en kväll som den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar