8 oktober 2013

8 oktober 2013

Vi har nu bara två dagar kvar (denna inräknad) av denna  Usaresa så börjar paniken infinna sig. Paniken att snart bege sig härifrån. . visserligen har jag en älskad familj att komma hem till. Vänner o gympan som betyder och ett jobb att komma tillbaka till! Ett jobb jag kanske inte alltid vill gå till, med obekväma arbetstider. MEEN det är jobbet slm gör att jag kan åka på dessa resor jag gör, resor jag vill,, som ger mig möjligheten att göra drt mesta jag vill.  Så jag är tacksam.

Men först o främst är det en veckas älgjakt som jag ser fram emot såå mycket :) 

Denna bildkollage är från Moab. en mysig liten stad i princip i öknen. Skulle hyrt cyklar o testat på deras svåraste bana, SlickRock, en väldigt svår o teknisk sådan. Kika på Youtube. Meen just deb dan var allaslcyklar i stan uthyrda..... typiskt. Så det blev en hikking i solen istället :)

Nedan är två bildkollage från vår hikking i söndags! varav 3, 75 miles var rakt uppför. Men utsikten slog allt! Med en utsikt på 360 grader o på 4000m höjd! Fantastiskt! !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar