24 oktober 2013

Organiserad(?) kaos

Började skriva ett längre inlägg tidigare, men det försvann av ngn anledning.. Suck! meen iaf..

Åter till vardagen var det ja. Har börjat jobba igen (även om jag imorrn går på frivecka=5 dagars ledighet!!), aktiviteterna har startat för mig igen. Jakt har det hittills mest handlat om sen jag kom hem. Mkt tid med familjen har spenderats. Dessvärre har Mindre tid lagts åt Mig, Mitt liv. Känner mig rejält i obalans med mig själv. Mitt hem och allt runt om. Ränner mest runt o känner att jag egentligen inte har koll på Nåt!!
Det kan enkelt visas om man går in i lägenheten. saker precis Överallt! och av alla dess slag.... 
Blir 5 min in, packa väska, åka. 15 min in, packa om väska, åka. Tar in post som hamnar i hög på bordet i oordning. Har inte koll på vilken dag det är, o knappt vad som sker på dagarna. ett under äre att jag nog (tror jag) inte missat nåt Hittills.........

Sista nattskiftet denna period nu. imorrn åker jag med tv av systrarna ner till Örebro och spenderar helgen där.! Fortsätter fly ett tag till... Ska försöka ta tag i mig själv, Snart.. men känner att det krävs mer än bara ngn enstaka timme/dag hemma, på egen hand.. så vi skjuter på det lite till.. Mån o Tis kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar