3 september 2013

3 september

Lillsis har begett sig ifrån byn också. Hon o D har flyttat sina ägodelar till Örebro för de kommande 5 åren framöver! Plugg till lärare är det som gäller för henne.
Fruktansvärt jobbigt kommer det bli. man vänjer väl sig. men det är jobbigt när ens bästa vän plötsligt inte finns här. här vid mig. henne jag delar alla tankar o vill dela upplevelser med. henne jag ringer till när jag har ngn minut att döda. henne åkte jag till när jag inte hade nåt att göra, antingen hem til eller till jobbet hennes för att snacka lite skit o få ses!!

Men det går inte lika bra nu. det blir längre mellan gångerna vi kommer ses men tacka vet jag tekniken idag. Telefon o chatt! Blogg så man vet vad som händer i hennes vardag!
Meen, det är ju bara Örebro. det tar två timmar med bil, vilket gör att man Kan faktiskt ta bilen ner o hälsa på. Tågförbindelse finns också, och de bor 40 meter från järnvägsstation... så det är ju inte kört på något vis! Vi har fortfarande varann, även fast vi kanske får lov att planera lite mer nu..!

Hon gör iaf ett bra val o jag är stolt syster :) löööööv joo lillsis!

1 kommentar: