24 september 2013

23 september 2013. HAPPY DANCE

Dagen bjöd på kyla på morgonen, men övergick i finväder med strålande o schteeksol! Visst, inte så varmt i skuggan (ungefär som hemma) men heet sol.
Blev en cykeltur upp till ett utkiksställe. marginellt finare än Knubben ;) men det var fint! lite längre såg man dock än knubbis ;) 
Smala stigar är bara förnamnet!! Bredast var de väl ca 1 meter. annars oftast inte mer än 3-4 dec. sten o stubb o rejäl utmaning. på ena sidan var det sluttningen/berget/slänt och på andra stuup. "
"tungan rätt i mun" men Upplevelse och äventyr! Kul satan :) och utsikten sen!!! WOW LOOOVE Colorado
hmm, resan ner lyckades jag såklart ramla också. en slowmotion över styret ;) jag bjuder på den. men det var iaf rakt fram o Inte åt sidan ;) men vi var ju inte här för ngn Fisåkning, utan äventyr ska det vara och lite skönhetsfel nu på armen och handen kan jag leva med. "Det går över" har jag alltid fått höra i min uppväxt


Todays PLANKING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar