13 maj 2013

Woop woop !

Var lite ledsen o depp för en timme sen för att jag måste jobba natt...
Men jag skymta älg efter vägen, så nu blev jag glad igen! och med Paramore i lurarna inatt så blir detta nog bra! för sen är det enbart en natt till innan 5 dagar av ledighet och helsingborg med Gympan!

Blev en vända till gymmet idag. Nya Craft-tröjan testades, otroligt snygg o skön tycker jag :) bra köp!
- biceps
-triceps
-axlar
-mage 
fick kännas på idag!

Trött tjej efter mage och armar!

Dessa "guns" har fått jobba varje gym-pass. men nu börjar de ju komma ikapp och se proprtioneliga mot resten av kroppen, vilket var mitt huvudsakliga mål med att börja gymma!! bra där :)



Fasadsopning bestod eftermiddagen av tillsammans med syrrans karl! bra gjort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar