30 maj 2013

Rondell

Känns som att livet är liknande en fransk rondell just nu. Likt den runt triumfbågen. Åtta filer i rondellen och ett antal avfarter att ta!

Vill hitta vad jag vill hålla på med..
Det jag Vill hålla på med, behöver inte nödvändigtvis jobba med det bara jag får hålla på med det, är aktiviteter. En massa olika aktiviteter. Inkluderat hälsa o välmående. Som nu, Mtb, inlines, träning, skoter. Jag vill göra det mesta! Jag är en aktiv och lite adrenalinälskande person.
Som sagt, inte nödvändigtvis behöver vara det jobb jag ska ha, men absolut min fritid!

Jobb då? Att kombinera med ovanstående hade ju inte setat fel. Men var såna fall? Folk säger: PT.. men jä, jag är intresserad att jobba med folk också, men att ha ansvaret så över andra personer är nog inte riktigt det jag söker!
Jag skulle kunna tänka mig ett vanligt jobb. Kanske butik med sport o friluftsliv? Ja, men där jag vill o fick förfrågan om sommaren är kört att få en tjänst på i höst :/

Det jag är säker på hur och vad jag Inte vill jobba?
-nätter.....
-(förstå mig rätt här nu) innanför 4 väggar, där man enbart träffar de få man går i skiftlaget med.. jag behöver få träffa folk om dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar