13 september 2012

Upp som en sol, ner som en pannkaka

Nu var det Återigen det längre uppehåll sedan jag sist jag skrev.
men återigen så är det jobb, pendlande och tid med pojkvän, fotbollsträningar o matcher och nu även gymnastiken som dragit igång igen, som tagit upp All min tid!

Gympan har återigen börjat som sagt. Att jag och lillsis nu är tränarkollegor, igen, känns bra. våra tjejer börjar bli så stora!!!!! :S 10-12 år är dem nu ju... puh, en annan står fortfarande kvar på 20 ;)
själv har jag ju haft dem sedan, tror det är, ca 4-5 år tillbaka de allra flesta!! helt underbart att få följa i deras utveckling med Allt :) Lööööv them!

Fotbollen då? jo, avslaget näsben drabbades jag ju av i slutet av maj (dagen efter min födelsedag...) efter det fick jag inte spela en enda match på iaf 2,5 månad.. suck!!! När vi satte igång igen efter ett kortare sommaruppehåll så kändes allt bra igen. jag kunde ge allt på träningar igen!! SKÖNT!
aldrig känt mig så vältränad som jag är nu, eller var?, både fysiskt och konditionsmässigt!! Underbar känsla :) men sen då? Hann väl spela 2 matcher, och i den tredje så sparka jag ihop med motståndaren och nu har ett i princip pajat knäet.!!!! SUUUCK!
Ledbandet på inre sidan är det jag vet nu. Väntar på remiss till ortoped. 1,5 veckan sedan det hände, och inte mkt har förändrats i läget.. Jag blir så matt,, och en smula deprimerad! JAG VILL TRÄNA !
 :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar