13 september 2012

SKAM DEN SOM GER SIG

Mycket drar igång nu.
Motionsgympan (där jag är med och leder), Efit och cirkelträningen börjar allt nu denna vecka! Med förmånen med att vara tränare i föreningen så kan man ju gå på passen när man vill! (mot en mindre, obefintlig summa). MEEN! Knäet är ju paj. så vad gör man?

JO!
"Hurtis", som vi så fint kallar motionsgympan, i måndags så var jag med ändå, trots knäet, i mitten och hjälpte pernilla att leda passet. var med på all styrka och i alla låtar med hopp så gick jag på stället och gjorde  alla armrörelser istället. Såg nog rätt kul ut, då jag brukar vara en av de mest hoppiga....
men, Skam den som ger sig!
gjorde givetvis ingenting tyngre som belastade knäet eller höger benet...

att sen jobba natt, men stålhätteskor på fötterna, var inte så optimalt.. tungt och ett galet trött knä när jag åkte hemåt :/ och värk hela dagen efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar