6 april 2014

VI ska va dem vi vill vara hellre nu än efteråt

Söndagmorgon trots att man kom ner i sängen "sent", vid halv tolv, så kändes det som man varit ute till fyra på morgonen. trötta och sega så tog vi en förmiddag i soffan med frukost, gröt och scones, och en film. 
Lunch på stan och sedan blev det tåget hem för min del. Tråkigt... men jobb imorrn igen.


Fick lunch av Jonas när jag hämtade min bil hos bigsis när jag kom till falun. nu en soffstund medan jag väntar på mat till matlådan imorrn. Saknar redan lillsis redan....

-Beställde min egna klättersele idag också, katching! älskar rabattkoder o skit. fick 100 kr rabatt. så istället för 519 kr, så betala jag bara 419 kr DONE! Boka även min egna DH-cykel också idag!!! Galet. jag ska få min egna dh.cykel. WONDERFUL

Rubriken säger allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar