11 januari 2014

Lördag i örebro

First day in Örebro. GIllar denna stad. här har jag min allra bästa vän jag kan räkna med till 110 procent. o det värsta är att hon trivs som fisken här.. vilket gör distansen mellan oss när jag är hemma ännu längre. 
Jag o david starta dagen med en vända på stan då maria var på Ledarträff med Örebrotränarna då hon ska börja träna grupper här nere.! o kanske börja träna själv också :( JAG VILLLL OCKSÅ!!!!
min största dröm här i världen är att få börja träna gymnastik själv igen!! meen, hemma är det kört :/
Som sagt jag o david gick på stan, ute efter klätterskor. men vi gick bet o det blir till XXL idag istället och o kika. em/kväll blev det Tennis med M o D och Inglo :) riktigt roligt med lite PT i tennis ;)
Sen hem för mat o film i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar