5 april 2013

Vill inte..

Kan jag? Borde jag? Enda svaret som kommer upp är Nej...
Men jag säger det här, eftersom jag inte kan säga det annars....

Fan, fan, fan vad jag saknar Dig!
Det här visserligen bara gått en vecka, och att inte ses på den tiden är inget ovanligt för oss... Men fasen så mycket jobbigare när man inte Kan höra av sig. Jag borde inte sända det där messet, säga de där gulliga orden...... För det.leder ingenstans, tiden för oss blir inte mer för de orden, men du får då veta att jag tänker på dig, saknar dig och vill inte ge upp...!
Jag Vill ju vara med Dig i framtiden.

Det sista du sa var: "lova mig att inte deppa ihop nu och sätta dig o tjura" men så lätt är det inte för mig. speciellt inte när jag löper risken att du glömmer mig och raderar mig nu och för framtiden!

Helgerna kommer vara Helvete framöver, då jag vet att du är hemma från jobb, då vi skulle setts.. men nu kommer vi inte det längre.. och nu rinner tårarna igen... Fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar