27 februari 2013

good days

senaste ledigheten var bra! sol, skoter, fiske, träning, gympa. Bra dagar, så som det ska vara. de får gärna vara fler och oftare.

idag var jag så rastlös efter jobbet så det fick bli en gymvända med lillsis och davido!
har ju inte riktigt löptränat eller vågat testa att springa lite längre sedan jag skadade ledbandet i knäet i höstas. och idag kom frågan om jag ville springa Blodomloppet i maj, givetvis vill jag. men fick då lov att testa första "löpturen" idag.
Blev 25 min pålöpbandet för att känna hur knäet mottog belastningen. och det kändes bra :) Lycklig tjej. så nu ska jag försöka ta mig ut och börja löpa smårundor för att komma igång. :)
blev ven 4 st olika benövningar, varje 2 x 15 och 2 st armövningar 2 x 15st innan vi gav oss. inte det längsta passet men kul och det blev ju av iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar