7 juni 2012

18 augusti ska jag springa Vasastafetten.

Så jag käände att jag måste ta mig i kragen och börja återuppta löpningen igen.
för det är ju bara 2 månader kvar nu... och jag vill ju inte vara någon som "sackar" laget..!!

Så dagens fm gav jag mig ut en kortis för att dels känna hur stegen känns, hur kropppen svarar och hur kroppen mår efter uppehåll av träning tack vare jobb, bruten nästa och genomförkylning!!
Det blev (ynka) 3,3 km..... tiden räckte inte till för nå längre.. Visst 3 km.. kroppen i sig kändes bra, men är otroligt missnöjd över hur trött jag var i andningen och kondisen. dåååååligt!

  • så nu blir det iaf Minst ett löppass i veckan. sträcka vet jag inte än, beror på dagsformen och tiden lite. men bara man kommer igång och börjar springa, så löser sig orken och sträckan sig med tiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar