29 februari 2012

Topp 3

ooooh. som jag sagt tidigare har jag ju inte sett "mello" hittills. (okej, jag tjuvkika på ett avsnitt på SvtPlay)... och "Mello" vad är det för slags hittepå?? hmm. Melodifestivalen Heter det ju ;)

har hört någon enstaka låt bara på radion. sitter nu istället och kikar igenom lite olika bidrag nu på YouTube. och jag måste ju säga att MÅNGA bidrag är rena (ursäkta uttrycket) men rena kattskitet....
MEN! så har vi ju några som alltid lyckas leverera, Bra shower, Bra låtar och underbara artister som gör ett sjujäklarns bra jobb. Jag har då hittat några favorit uppträdanden.

DANNY - Amazing
Jäklar vilken show!! det gillar vi Skarpt!!
Bra upptempolåt, bra text, härligt drag. man kan inget annat än bli glad!!
visst, rösten live kanske är lite skakig. men det är Danny, till finalen har han fixat till det där! och att dansa och bjuda på den showen han gör samtidigt så är det inte mer än Äkta det han gör :)
MOLLY - Why am I crying?
Underbart fin låt, sjungen av en otrooligt vacker röst och en fin tjej som gör det med känsla. BRA där!!!

LOREEN - Euphoria
GRYYM !!!

det var absolut mina topp tre. Hittar jag någon mer lovar jag att tala om det för er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar