24 februari 2012

just nu drömmer jag mig bort



Drömmer mig bort till Thailand, eller något annat varmt och härligt ställe. där man slipper tänka på alllt här hemma. Jobb, måsten, massa åtaganden och alla dessa skuldkänslor för att man inte hinner med saker och ting!
Idag blev det att äntligen få träna en sväng imorse, men att man bytte bort och tog ledigt 1,5 timme på morgonen var ju tydligen fel det också.. Men jag behövde detta kände jag mentalt. inte tränat på ca 2 veckor nu för sjukdom och massa annat som kommit i vägen, ex jobb......
Jobbat nu 8 dagar av 9 på schemat. imorrn är det sista dagen på en tung period, och varför inte smälla till med en rejäl käftsmäll då? jo, det blir väl ca 19-20 timmar av jobb imorrn..... SUCK! opeppad och omotiverad så det finns inte. magkatarr eller nåt annat skit spökar samtidigt. och jag har jobbat nu senaste veckan fast jag haft feber osv... livet känns great!

Kommer vara mer "död än levande" på söndag, när jag äntligen får träffa Roger igen. 
Senast var 2 veckor sen..... hatar att behöva vara isär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar