19 januari 2012

2012

Nytt år, nya chanser i vardagen!
ännu en "nystart" på bloggen från ett längre uppehåll. Men lusten att skriva har bara inte funnits där..

Ssta månaderna har gått av bara farten.
-Jag fick sluta mitt jobb, nu är jag arbetslös med andra ord.
-Vi åkte tilll Thailand 2 veckor.
-Julen kom som en raket, och var över ungefär lika fort!
-Nyåret i sälen med underbara människor och kvalitetsdagar med Roger gillades.
-har inte tränat speciellt mkt, något enstaka pass sedan i nov....... följt av förkylningar och träningsuppehåll.. men nu är jag återigen påväg in på banan igen. förkylningen har som gott som släppt och jag börjar succesivt med träningen.

Tja. Året har startat och är här. Gymnastiken har nu vbörjat igen och vi har tävling redan nästa helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar