21 januari 2015

Sometimes life's tough

Jobb jobb jobb
Ja ungefär så ser mitt liv ut i nuläget. Hinns inte mkt annat, en ledig dag är oftast en ledig dag efter att gå av nattskift. Träning o annat motivationskrävande blir mer åsidosatt då jobbet ofta är så fysiskt krävande så du är helt slut när du kommer hem o kroppen har fått jobba ändå.
Skulle man träna nu lika som man gjorde ex före jul så kan jag ju säga att det skulle man nog få lida av.

Men förhoppningsvis är detta schema snart över.  Ett schema med mkt skiftbyte, blanda natt, fm, em hejvilt o finns ingen ände riktigt. Men snart.
Har dock (för mig) den tuffaste tiden framför mig. En tid där jag kommer att få gå in i min bubbla, skygglappar på o bara koncentrera mig på att ta mig igenom.
Där emellan är det två dagar heldagskurs också. 

Som sagt. Skygglappar på, göra enbart det som jag Behöver göra. Bli inte mkt utsvävningar kommande 2,5 veckorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar