5 oktober 2014

Hej igen

nu var det LÄngesen det uppdaterades här. motivationen har varit noll till att skriva, därför har det uteblivits..

sen sist så är det mkt som har varit. jobb, jakt, gympa, örebro, jobb, gympa, jakt, Lidingö15km, jobb,, Lady Gaga.. osv. ja mkt har stått på schemat. bara en sån sak att umgås med sin bästa vän har uteblivit i över en månad för vi jobbar om varann o när det väl är ledigt samtidigt så är det annat som kommit ivägen.
Usch för såna här perioder.
träningen har uteblivit rätt bra. förutom när jag var i örebro o hälsa på, då blev det några gympass osv. men inte är hemma. har varit krasslig och sen har tiden verklige inte gått ihop :/
O känslan blev ju inte bättre av attt man idag vakna med en hals som agerar som ett Rivjärn!! o svetttas och är varm konstant. feber? vet ej.
har känt mig utmattad senaste tiden, det har varit för mkt på en och samma gång, samtidigt som det har varit saker jag inte kunnat lägga åt sidan/bortse direkt. utan mest fått ta mig igenom perioderna och sen nu hoppas det lugnar sig.
snart älgjakt! I need it now.

HALVKLASSIKERN är nu avslutad och genomliden :P
Sprang halva lidingöloppet förra helgen. riktigt roligt. dock dålig uppladdning och inte löpt på 3 veckor. blev ju krasslig efter jag sprang milen, sen har det inte blivit av. varken haft tid eller lust. så jag körde och litadep åden form jag var i.
benen kändes tunga redan från första metrarna, och det höll i sig loppet igenom. men konditionen var Inga problem på. var inte ens trött i mål. Kunde tagit ut mig mer, men aldrig löpt så pass lång sträcka förut, så jag körde på Safe. tyvärr väldigt missnöjd med tiden.
Meeen jag har aldrig "tävlat" i sånt här förr heller, och vågar inte pressa kroppen i första taget i rädsla att jag ska gå in i väggen som på första Cykelvasan.
Men nu är jag klar alltså. och nästa mål? inte kommit på det än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar