6 januari 2013

Dancing the whole way home

blvev ju sjuk i början av december, sen slutade all träning, sen kom jul, nyår och dagarna har mest bara gått i Ett!!

MEN, nu är jag tillbaka känns det som. ingen sjuka och träningslusten är enorm!!
skidoskulden togs i veckan också. de blev 5, hemska och fruktansvärt tråkiga, kilometer på längdskidorna i onsdags upppe i sälen.. Hatar verkligen längd..
1. har ingen teknik
2. inget fäste hade jag
3. det är såå tråkigt!!!
Tacka vet jag springskorna ;) men jag äger ju hela utrustningen nu, och det betyder att jag Måste lära mig. oavsett om jag tycker det är tråkigt eller inte :P Så det är målet för denna vinter. eftersom att jag inte vågar mig ut i skidbacken än med knäet som inte är helt hundra....

I fredagas drog gymnastiken igång med ett läger hela dagen. efteråt åkte jag, maria och anna på actic för lite gym!
-15 min crosstrainer
- 3 olika magövningar alla 3x20
- sen olika armövningar
+ lite lek i slutet och vi avslutade med 1 min vanlig planka och 1 min på vardera sida.

lördagen bjöd på 1 timme hurtgympa och 1 timme Efit på motionsmaratonet.
på Efiten körde vi "Fiskåsen".
-15 st benböj m. vikt
- 10 efit situps
-5 st kråkhopp upp på låda
SMVSM på 10 min

sedan var vi 2och2, medan den ena gjorde 15 st efit armhävningar hoppade den andre hopprep, sedan byttes vi av. och höll på så i 5 min. DÖD i kroppen :P

Träningsvärk ala deluxe idag? Oooohja! Onnt i kroppen ;)
men det är en fiiin känsla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar