13 april 2012

Dagens "träning"

Idag blev det ett "försök" till att typ gymma en sväng.
är så sjukt trött och less på Gym. allergi skulle man nog kunna kalla det :P
Hatar löpband, varför springa där och inte "komma" någon vart, när man kan springa ute och se sin omgivning försvinna bakom sig och man faktiskt tar sig framåt!! och crosstrainer,, uhj uhj sicket påhitt. finnner inte mkt anledning till sådan.. hm.. har jag gett det en ärlig chans? njaej.. men usch.

MEN i vilket fall så följde jag med Lillsis och drog med Marty till Actic-gymmet idag på lugnet. PRovade väl den där förbaskade crosstrainer i 10 min och usch. njaej. hellre löpbandet nästa gång då..
sen gick vi mest runt och visa marty hur maskinerna funka, jag själv körde väl lite ben och armar under tiden.

jag lovar, ska ge det någon mer chans. sen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar